×
Özel Mesajlaşma Alanı Açıldı (24 Tem 2009)

Özel mesajlaşma uygulaması devreye girmiştir.

mide yanması

Çok
5 yıl 3 ay önce #9965 Yazan: as
mide yanması, as tarafından oluşturuldu
Herkese merhaba. Konuyu nereye açacağımı bilemediğim için buraya açtım.
Hemoroid için genel cerraha gitmiştim. Daflon ve duphalac ilaçları verdi. Akşam yemeklerinden sonra midemde yanma oluyor. Doktora ilaçların yan etkisi olabilir mi diye sordum onların etkisi yokmuş. Gaviscon şurup ve pulcet hap verdi. Bu akşam gaviscondan 15ml içtim yarım saat kadar yanmayı durdurdu. Diğerini daha içemedim. Yaklaşık 20 gündür midemde ara ara yanma var. Hemoroid ilaçlarını da 7-8 gündür kullanıyorum. Son 3-4 gündür kötüleşti. Hp diye bi bakteri varmış onu görünce endişelenmeye başladım. Ne yapmamı önerirsiniz? Hangi bölüm bakıyor mide ile ilgili şikayetlere bakıyor? Teşekkürler.

Lütfen sohbete katılmak için Giriş ya da Hesap açın.

Çok
5 yıl 1 ay önce #9993 Yazan: Koray Tuncer
Koray Tuncer tarafından mide yanması konusunda yanıtlandı

gats Yazan:: Hangi bölüm bakıyor mide ile ilgili şikayetlere?

Gastroenteroloji Uzmanları. Onların olmadığı merkezlerde İç Hastalıkları (Dahiliye) Uzmanları da yardımcı olabilir.
Geçmiş olsun.

DİKKAT: Mesajlarınızda IRC modu (nbr, mrb, ii gibi) kullanmayınız.
Cümlelere büyük harfle başlayınız, noktalama işaretlerinden sonra bir boşluk bırakmaya özen gösteriniz.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.memorial.com.tr
www.drkoray.com

Lütfen sohbete katılmak için Giriş ya da Hesap açın.

Geliştiren: Kunena Forum